Kvalitetno upravljanje klijentima (Client resource management) te prodajne i marketinške strategije, svakako uključuju i različite sheme lojalnosti. Od analize kupovnih i životnih navika vaših klijenata do atraktivnih prodajnih akcija u cilju povećanja njihove lojalnosti, naše rješenje omoguće kreiranje i implementaciju različitih shema lojalnosti sa brzim izlaskom na tržište te još bržim mogućnostima adaptacije i prilagodbe zahjevima tržišta i klijenata.

Rješenje je prikladno za trgovce različitih veličina, te je i sama implementacija prilagođena postojećoj informacijskoj infrastrukturu, bilo da se radi korištenjem našeg iznajmljenog sustava ili implementacijom sustava  u postojeću infrastrukturu trgovca.

Okosnicu sheme lojalnosti čini kartica (papirnata, bar code, magnetska, čip, beskontaknta),  NFC mobitel, ili  beskotantkni privjesak. Ovisno o vrsti tržišta i preferencijama klijenata, možete ponuditi bilo koju opciju.

Web portal za pristup prodajnih lokacija dio je centralnog sustava sa bazom podataka o prodajnim mjestima, prodajnom asortimanu, kupcima, te marketinškim akcijama lojalnosti koje se mogu temeljiti na skupljanju bodova, ciljanom prodajom određenih proizvoda, popustima i sl.

Ka klijentskim stranicama, klijenti mogu pratiti stanja svojih bodova, akcija i drugih marketinških aktivnosti jednog ili više trgovaca ukoliko se radi o shemama lojalnosti ili akcijama više trgovaca.